جزوه شکل نامه زیست پایه دهم کنکور، توسط گروه آموزشی نارنج برای داوطلبین و دانش آموزان گرامی در 45 صفحه به طور کاملا کاربردی تهیه گردیده است. و در اختیار شما گرامیان قرار گرفته است.  لطفا برای دانلود جزوه شکل نامه زیست پایه دهم کنکور به ادامه مطلب بروید.

 هدف اصلی این است که  مطالعه زیست رو یاد بگیریم و بعد از استفاده یاد گرفته باشیم که نکات شکلها را چگونه از تستها استخراج کنیم و گوشه ی شکل های کتاب بنویسیم.
طراحان کنکور از تصاویر و شکل‌های کتاب درسی هم سوالاتی را برای به چالش کشیدن داوطلبان طرح می کنند و هر سال چندین سوال را از تصاویر طراحی میکنند. درهنگام مطالعه کتاب درسی هر تصویری که دیدید به نکات موجود در آن تصویر توجه کنید و آن‌ها را مطالعه کنید. قبل از امتحانات و آزمون‌ها با مرور نکات مهم تصاویر کتاب درسی تان و همچنین مطالعه ی جزوه جمع بندی تصویری زیست شناسی بر روی تمامی مفاهیم و نکات تصویرهای داخل کتاب تسلط لازم را بدست میاورید.

با توجه به  اهمیت تصاویر کتاب های زیست شناسی، استفاده از جزوه شکل نامه زیست پایه دهم کنکور مکمل کتاب و برنامه ی مطالعاتی تان باعث می گردد تا تسلط بهتری بر روی تصاویرمهم و کنکوری کتاب درسی داشته باشید و نتایج دلخواهتان را در کنکور و امتحانات و حتی آزمون‌های آزمایشی بدست بیاورید. به هیچ عنوان هم از مرورهای منظم غافل نشوید.