جزوه کل کتاب شیمی پایه دهم، توسط سرکار خانم اکرم ترابی در 72 صفحه برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان عزیز تهیه و تدوین شده است. در این جزوه نکات مهمی از شیمی سال دهم برای کلیه علاقمندان گنجانده شده است؛ لطفا برای دانلود جزوه کل کتاب شیمی پایه دهم به ادامه مطلب بروید.

شیمی پایه دهم دانش آموزان را دچار چالش های بسیار زیادی می کند. برای یادگیری شیمی باید دقت لازم را لحاظ نمایید. انتظار نداشته باشید که در ابتدا همه را بتوانید درک کنید. در واقع اول باید بر مطالب درسی تسلط لازم را بدست بیاورند. حتما برای مطالعه ی منظم مطالب درسی و حل مسئله ها، زمان لازم را در نظر بگیرید. مطالعه ی شیمی فقط با مطالعه ی اولیه ی نتیجه نمی دهد. و شامل مراحلی مانند حل مسئله، روخوانی متمرکز، مرورهای استاندارد قسمت‌های مختلف فصل، انجام آزمایش‌‌ها، شرکت در کلاس‌های رفع اشکال، مطالعه‌ی درس به‌تنهایی یا با دوستان و درس دادن به بقیه است. اگر تمام این مراحل را طی کنید، مطمین باشید که نتیجه‌ی دلخواهتان را به‌دست خواهید آورد. در ضمن مطالعه جزوات خلاصه ی استانداردو دارای نکات مهم از فصول مهم کتاب شیمی دهم در کنار مطالعه ی کتاب درسی بسیار تاثیرگذار می باشد.

دانش آموزان مختلف با متد های مختلفی شیمی را یاد می‌گیرند. منابع و روش های بسیاری برای یادگیری شیمی وجود دارد. هنگام مرور کردن  فقط روی فهمیدن همان سؤال خاص تمرکز نکنید و سعی کنید سایر سؤالاتی را که ممکن است درمورد آن موضوع مطرح شوند، را هم حتما در فرآیند مطالعاتی تان پوشش مناسب دهید. در ضمن سعی کنید تمرینات و سوالات زیادی را حل کنید و تسلط کاملی هم روی کتاب شیمی تان داشته باشین.  در آخر مطالعه ی این جزوه ی کل کتاب شیمی پایه دهم که نکات کاربردی و مهمی را پوشش می دهد. برای تسلط مورد نیازتان حتما مطالعه کنید.